wtorek, 9 kwietnia 2013

Pieczone ziemniaki z twarożkiem, Magical Mystery Tour



Do tego dania mam duży sentyment. Moja mama często je przygotowywała, gdy byłam dzieckiem:).


Składniki:
ziemniaki
sól, pieprz, kminek (ja użyłam mielonego)
kilka łyżek oliwy lub oleju
250 twarogu chudego
2 łyżki śmietany
sól, pieprz
posiekany szczypiorek


Nagrzej piekarnik do 180°C. Ziemniaki obierz, większe przekrój na pół, umieść wszystkie w dużej misce. Dodaj sól, pieprz, kminek i olej. Piecz 20 minut, następnie przewróć na drugą stronę i piecz kolejne 20-25 minut. Twaróg wymieszaj ze śmietaną i szczypiorkiem. Przypraw do smaku solą i pieprzem. Ziemniaki podaj z twarożkiem. Smacznego!


Często słucham/I often listen to this: Magical Mystery Tour, The Beatles.

Źródło/Source



Baked potatoes with quark, Magical Mystery Tour


I feel pretty sentimental about this dish. My mum used to prepare it when I was a child :).


Ingredients:
potatoes
salt, pepper, caraway (I used ground)
a few tbs of olive oil or oil
250g quark
2 tbs cream
salt, pepper
chopped chives


Preheat oven to 180°C. Peel potatoes, cut bigger ones into halves, place all in a big bowl. Add salt, pepper, caraway and oil. Bake for 20 minutes, next turn them over and bake for 20-25 more minutes. Mix quark and cream, add chives. Season to taste with salt and pepper. Serve potatoes with quark. Enjoy!

Brak komentarzy: